سفارش تبلیغ
صبا ویژن
مدیر وبلاگ
 
وبلاگ مدیر پی سی ول p30well.com
بهترین دانلود ها را از اینجا انجام دهید به جای رفتن تو کلی سایت بیایین هرچی می خواهید اینجا هست به یک وبلاگ تمام چیزها در اختیار شما است
آمار واطلاعات
بازدید امروز : 10
بازدید دیروز : 13
کل بازدید : 567006
کل یادداشتها ها : 610
خبر مایه


برای دانلود نرم افزارها و عکس ها و کلیپ ها و اهنگ ها به ارشیو مراجعه شود.

 

مجموعه ای از بهترین اسکرین سیور ها

 

screen.jpg-12728

آسمان چه زیباست ، آبی آرامش بخشش و غروب غم انگیزش بازی نور با ابرهایی زیبا تر از نو و گذر نور از میان ابرها چه مناظر زیبایی را از قدرت خداوند به چشم ما می کشد با محافظ صفحه ای که برای شما قرار دادیم زیبایی های نهفته درون آسمان نهان می شود و گویی که درون آسمان ها در حال پروازی . رنگ آبی که نشان از اعتماد به نفس قوی و آرامش خیال است همیشه در بالای سر شماست با این محافظ صفحه آن را به مقابل چشمانتان بیاورید و از دیدن آنها به اعتماد به نفش خود قدرت ببخشید و به آرامش خیال برسید .

حجم فایل :1.4 MB

دانلود کسکرین سیور

 

baran.jpg-66388

 

این برنامه یک محافظ صفحه نمایش کم حجم ولی بسیار زیبا از بارش باران بر روی دسکتاپ شما می باشد. باران شروع می شود و کم کم شدت پیدا کرده و صاعقه ها شروع می شوند. رعد و برق این برنامه بسیار طبیعی است. می توانید در گرمای تابستان صدای زیبای بارش باران را به خانه خود بیاورید. در تصویر می توانید صاعقه را بر روی تنه درخت ببینید. نسخه قبلی این برنامه در بخش موجود بود ولی به دلیل مشکلاتی برداشته شد و این نسخه که جدیدتر است جایگزین شد.

 

حجم فایل :692 KB

دانلود

 

yakh.jpg

 

این هم یک اسکرین سیور کم حجم و زیبای دیگر. در این برنامه بعد از اجرا صفحه دسکتاپ در هر حالتی از کناره های صفحه شروع به یخ زدن می کند به طوریکه تمام صفحه پس از مدتی یخ می زند. یخ کم کم به خارج از مانیتور کشیده شده و کل مانیتور یخ می زند. در این حالت مانیتور شما خنک شده و عمرش زیاد می شود (جدی نگیرید). اجرای این برنامه نیاز به کارت گرافیک بالایی ندارد.

 

دانلود

حجم فایل :392 KB


Air...   




طراحی پوسته توسط تیم پارسی بلاگ