سفارش تبلیغ
صبا ویژن
مدیر وبلاگ
 
وبلاگ مدیر پی سی ول p30well.com
بهترین دانلود ها را از اینجا انجام دهید به جای رفتن تو کلی سایت بیایین هرچی می خواهید اینجا هست به یک وبلاگ تمام چیزها در اختیار شما است
آمار واطلاعات
بازدید امروز : 7
بازدید دیروز : 5
کل بازدید : 565422
کل یادداشتها ها : 610
خبر مایه


1 2 >

SpamBully 4 for Outlook 4.3.0.6

Spam filtering solution that integrates into Microsoft Outlook


نرم افزاری محافظتی برای مبارزه با اسپم ها و ایمیل های مخرب برای کسانی که از برنامه Outlook استفاده می کنند



باتشکر از دانلود شما
Download.png
حجم : 5.8 مگابایت

Download

  

Invisible Secrets 4.6.2

نرم افزارInvisible Secrets 4 یکی از قدرتمندترین نرم افزار امنیتی و محافظتی در زمینه امنیت اطلاعات سیستم است که از بخش های متعدد و توانایی های مختلفی بهره مند است. محافظت از فایل ها و پوشه ها و کدگذاری با استفاده از سیستم های بسیار قدرتمند امنیتی بر روی آنها، مخفی کردن اطلاعات به گونه بسیار جالب و منحصر به فرد در پشت بسیاری از فایل های تصویری و صوتی، مدیریت قدرتمند بر روی پسوردهای سیستم و محافظت از آنها و بسیاری ویژگی های امنیتی این چنینی از جمله قابلیت های مفید این محصول ارزشمند است.از قابلیت های کلی نرم افزار: Cryptography کدگذاری و قفل گذاری بر روی انواع فایل ها و پوشه با 8 روش و الگوریتم قدرتمند کدگذاری (AES - Rijndael، Twofish، RC 4، Cast128، GOST، Diamond 2، Sapphire II، Blowfish)، Steganography - مخفی سازی اطلاعات محرمانه شما به گونه منحصر به فرد پشت فرمت های رایج JPEG، PNG ، BMP، HTML و WAV، Email Encryption - خلق یک پکیج اطلاعاتی امن و کدگذاری شده آماده و ارسال از طریق ایمیل، Password manager - Random password generator - بخش مدیریتی قدرتمند بر روی پسورد ها و رمز های عبور و تولید رمز های عبور مطمئن و جدید، File Shredder - نابود کننده فایلها با یک کلیک به گونه ای غیر قابل بازگشت، Application Locker - قفل گذاری بر روی نرم افزارهای کاربردی تحت ویندوز به گونه ای که هیچ کس جز شما به آن دسترسی نداشته باشد، Virtual Keyboard - ویژگی قدرتمند کیبورد مجازی برای جلوگیری از به سرقت رفتن و رویت شدن پسورد های شما .

 

حجم فایل :3.08 MB

ادامه مطلب...

  

Ad-Aware 2008 7.1.0.11 Final

بسیاری از نرم افزارهایی که روزانه از اینترنت دریافت می کنید بدون آنکه متوجه شوید دارای کدهای جاسوسی معروف به Spy-Ware هستند. شیوه عمل یک Spy-Ware بدین صورت است که ابتدا تمامی فعالیت های شما را در اینترنت تحت نظر می گیرد و سپس این اطلاعات را از طریق یک ایمیل برای شرکت مورد نظر خود ارسال می کند پس از آن است که صندوق پست الکترونیک شما با تعداد فراوانی ایمیل های ناخواسته تبلیغاتی "Spam" مورد حمله می گیرد. Ad-Aware با هدف مراقبت از سیستم ها در مقابل برنامه های جاسوسی و ویروس ها و همچنین پاک سازی آن ها از سیستم ها طراحی شده است. این نرم افزار با کنترل کامل بر قسمت های مختلف هارد و همچنین عملیات Monitoring مداوم بر روی سیستم مانع نفوذ برنامه های مخرب به سیستم می شود. این نرم افزار بر تمامی فایل های در حال اجرا نظارت می کند تا در صورت مشاهد فایل آلوده مانع از اجرا و انتشار ویروس ها شود. AD-aware برنده جایزه بهترین برنامه برای "شناسایی نرم افزارهای جاسوسی، طراحی شده برای سیستم عامل های Windows 98, 98SE, ME, NT40, 2000, XP Home, XP Pro, Vista است که به طور کامل حافظه، رجیستری، هارد، فلاپی و CD درایور شما را اسکن می کند. این نسخه از برنامه به صورت قابل و از قبل برای راحتی کاربران به روز شده است تا کاربر با حجم کمتری از فایل های به روز رسانی مواجه شود.

حجم: 18.2 مگابایت

ادامه مطلب...

  

ZoneAlarm Extreme Security 8.0.241.000 Beta

free download

این هم جدیدترین نسخه این نرم افزار که در ایران هیچ جایی پیدا نمی کنید منابع ما سایت های معتبر خارجی هستند که در اینجا از نام بردن ان عاجز هستیم.

نمره این نرم افزار در سایت های معتبر خارجی بسیار عالی است

حجم= ??.? مگابایت

دانلود در ادامه مطلب

ادامه مطلب...

  

Comodo Firewall Pro deion

This program provides complete security against Internet attacks

منبع= دانلود

سطح این فایروال در سایت های خارجی خیلی خوب هست پس بدونید خیلی خوبه

حجم = ??.? مگابایت

دانلود در ادامه

ادامه مطلب...

  

SuperAntiSpyware 4.23.1006 Beta

SUPERAntiSpyware is the most thorough scanner on the market. Our Multi-Dimensional Scanning and Process Interrogation Technology will detect spyware that other products miss! SUPERAntiSpyware will remove ALL the Spyware, NOT just the easy ones!
  • Quick, Complete and Custom Scanning of Hard Drives, Removable Drives, Memory, Registry, and More!
  • Detect and Remove Spyware, Adware, Malware, Trojans, Dialers, Worms, KeyLoggers, HiJackers and many other types of threats.
  • Trust Items and Exclude Folders for complete customization of scanning.

جدیدترین ورژن

حجم = ?.?? مگابایت

ادامه مطلب...

  

فایل به روز رسانی

kaspersky Internet Security 2009 (Update

منبع= دانلود استیشن

بدون شک شرکت kaspersky قدرت بلامنازع نرم افزارهای امنیتی دنیا است. پیشنهاد می کنیم برای اینکه در سیستم خود نرم افزار امنیتی مناسبی داشته باشید از این نرم افزار استفاده نمایید.

حجم فایل :32.21 MB

read more دانلود در ادامه...

  

 Firetrust MailWasher 6.2 Pro

حجم فایل :6.9 MB

MailWasher یک نرم افزار حرفه ای جهت شناسایی انواع ایمیل ها مخرب، نامه های هرزه و Spam است. (در اصطلاح اینترنتی به نامه هایی که به صورت انبوه فرستاده می شوند نامه های هرزه گفته می شود). این نرم افزار با دادن درجه به هر یک از نامه ها موجود در Box شما این امکان را می دهد که بدون هیچ گونه نگرانی نامه های امن را باز و متن آنها را بخوانید. البته شما باید بعد از نصب این نرم افزار، تنظیمات آن را تغییر داده و آن را مانند Outlook تنظیم کنید تا بتوانید ایمیل های خود را در این نرم افزار دریافت کنید. از ویژگی های کلیدی این نرم افزار: محیط کاملاً ساده وکاربرپسند، اسکن ایمیل ها از نظر اسپم بودن و همچنین ویروس یابی آنها، دارای دیتابیس قدرتمند شامل انواع آنتی اسپم ها، امکان تنظیم لیست دوستان، امکان تعیین Blacklist، بلوک اسپم های موجود در صندوق الکترونیکی، امکانات فوق العاده جهت مدیریت ایمیل ها و پاسخ سریع به ایمیل های رسیده، دارای سرعت بالا، امکان تنظیم تمامی آدرس ایمیل ها بر روی یک باکس و ...

دانلود در ادامه read more...

  

Sunbelt Personal Firewall

نرم افزار Sunbelt Personal Firewall امکان کنترل کامل بر روی انتقال داده ها بین رایانه شما و دیگر رایانه های موجود در شبکه اینترنت یا شبکه محلی را می دهد. حتی اگر شما یک مسیریاب (روتر) داشته باشید که جزو ساختمان یک فایروال باشد باز شما نیاز به نصب Sunbelt Personal Firewall بر روی کامپیوتر خود دارید، زیرا قاعده محاصره و معلق کردن، یک روش بسیار امن و استراژدی پیشنهاد شده امنیتی برای کسانی است که بسیار در معرض خطر هستند هستند. این نرم افزار می تواند کامپیوتر شخصی شما را در برابر حملات رایانه هایی که خود نیز در خطر حمله قرار گرفته اند محافظت کند. دیوار آتش برای رایانه های رومیزی که به اینترنت دارای پهنای باند با مودم های DSL، کابلی، ISDN، WiFi یا ماهواره ای متصل هستند بسیار ضروری است، به خصوص نوت بوک ها به دلیل استفاده از شبکه بی سیم بسیار در معرض خطر هستند که نرم افزار Sunbelt Personal Firewall به خوبی از آن ها محافظت می کند.

حجم فایل :5.32 MB

 

ادامه مطلب...

  
این هم نرم افزار فیاروال جدید 210 میلیون بار از سایت های معتبر دانلود شده است حالا در وب ما دانلود کنید

CCleaner 2.14.763 2.84MB (Freeware
CCleaner (formerly Crap Cleaner) is a freeware system optimization and privacy tool. It removes unused and temporary files from your system - allowing Windows to run faster, more efficiently and giving you more hard disk space. The best part is that it"s fast! (normally taking less than a second to run) and Free.

Cleans the following:
  • Internet Explorer Cache, History, Cookies, Index.dat.
  • Recycle Bin, Temporary files and Log files.
  • Recently opened URLs and files.
  • Third-party application temp files and recent file lists (MRUs).
    Including: Firefox, Opera, Media Player, eMule, Kazaa, Google Toolbar, Netscape, Office XP, Nero, Adobe Acrobat, WinRAR, WinAce, WinZip and more...
  • Advanced Registry scanner and cleaner to remove unused and old entries.
    Including File Extensions, ActiveX Controls, ClassIDs, ProgIDs, Uninstallers, Shared DLLs, Fonts, Help Files, Application Paths, Icons, Invalid Shortcuts and more... Backup for registry clean.
  • Windows Startup tool.

If you like and use this software then it is polite to make a donation to the author.

 

دانلود در ادامه مطلب read more...

  




طراحی پوسته توسط تیم پارسی بلاگ