سفارش تبلیغ
صبا ویژن
مدیر وبلاگ
 
وبلاگ مدیر پی سی ول p30well.com
بهترین دانلود ها را از اینجا انجام دهید به جای رفتن تو کلی سایت بیایین هرچی می خواهید اینجا هست به یک وبلاگ تمام چیزها در اختیار شما است
آمار واطلاعات
بازدید امروز : 5
بازدید دیروز : 97
کل بازدید : 566203
کل یادداشتها ها : 610
خبر مایه



Babylon Pro 7.5.2

کمتر کسی از کاربرا رایانه پیدا می شود که یک نسخه از این نرم افزار عالی برای ترجمه لغات بر سیستمش نصب نباشد حالا ما امروز جدیدترین نسخه از این نرم افزار را برای شما قرار می دهیم تا از همه به روزتر باشید.


ادامه مطلب...

  

Babylon Pro 7.5.2

The software will instantly translate and access information in 70 languages

این نرم افزار را که همه می شناسید ؟ این جدیدترین ورژن این نرم افزار عالی به شمار می اید.

یکی از برترین و یگانه ترین نرم افزارهای فرهنگ لغت در جهان . این نرم افزار قادر است بهترین خدمات را به شما ارائه دهد مانند :

- معنی کلمات - انگلیسی - ا انگلیسی

- معنی کلمات فارسی - انگلیسی

-معنی کلمات انگلیسی - فارسی

- تلفظ کلمات

- کلمات مرتبط به کلمه شما

- معنی در حیطه ی نظامی-کامپیوتری-پزشکی -اقتصادی و...

-و...

ادامه مطلب...

  

Babylon7 Precracked

با استفاده از Babylon 7 ترجمه متن ها به آسان ترین شیوه ممکن انجام می شود زیرا دیگر نیازی به Copy/Paste ها وقت گیر و یا باز شدن پنجره های متفاوت نیست. تنها کافی است موس خود را بر روی یک متن در Word، Excel ، پیغام رسان، صفحه وب و یا هر محیط قابل خواندن دیگری نگه دارید تا معنی آن در اختیار شما قرار گیرد. تنها چیزی که احتیاج است، یک کلیک ساده موس است. نرم افزار جدید و بهبود یافته مترجم کلمات و متن Babylon 7 بصورت خودکار تمام خواسته های شما به غلط یاب آنلاین در ایمیل، وبلاگ، اتاق های چت و انجمن ها: از این پس شما می توانید به 15 زبان رایج دنیا متن های نوشته شده خود را از نظر املایی غلط یابی کنید. این نرم افزار به صورت همزمان متن های نوشته شده در اینترنت (ایمیل ها، وبلاگ ها، اتاق های چت و گفتگو، انجمن ها و ...) را بررسی و اصلاح می کند. فرم تکمیل خودکار کلمات:تنها کافی است چند حرف ابتدای آن را بنویسید پس از آن مترجم متن و کلمات Babylon 7 به شما کلمات موجود در زبان انگلیسی و حتی فارس را پیشنهاد می دهد و بدین ترتیب می توانید کلمه مورد نظر و مناسب را انتخاب کنید. فرهنگ لغت هوشمند:ترجمه از هر زبانی به زبان دیگر.

حجم=5.5 مگابایت

دانلود در ادامه مطلب

ادامه مطلب...

  

loghat.jpg

 

برنامه حسین سافت از قوی ترین دیکشنری های جدید و به روز است. این برنامه دارای صد و هشتاد هزار کلمه و سه هزار اصطلاح یکی از بزرگترین واژه نامه های کنونی است. این یک لغت نامه انگلیسی به فارسی است. در این برنامه می توان رنگ و فونت نمایش و پس زمینه آن را نیز تغییر داد.

 

حجم فایل :10.06 MB

دانلود


  

bayblon.jpg

استفاده از این برنامه می توانید بین 75 زبان مختلف از جمله فارسی کلمات را ترجمه کنید. همچنین می توانید بین 17 زبان مختلف که فارسی هم جزء آنهاست یک متن را ترجمه کنید. این برنامه دارای بیش از 1300 دیکشنری رایگان در 50 زبان است که توسط کاربران در سرتاسر دنیا ساخته شده و از روی سایتش قابل دانلود می باشد. این فرهنگها به 14 موضوع دسته بندی شده اند. این برنامه دارای 25 فرهنگ لغت عمومی و جامع است که در 14 زبان زنده دنیا به صورت دو طرفه توسط خود سایت بابیلون طراحی شده و قابل استفاده هستند. این برنامه شامل 39 دیکشنری معروف مانند آکسفورد ، وبستر ، بریتانیکا و ... در زبانهای اصلی می باشد که از سایتش قابل دانلود بوده و در واقع Premium Content ‌این برنامه هستند. این برنامه با برقراری ارتباط به صورت Online با دائرة المعارف ویکی پدیا و کشاندن آن به محیط خودش دسترسی محققان را به جدیدترین واژگان و اصطلاحات در زمینه های تخصصی مختلف با یک کلیک فراهم کرده است. در این نسخه می توانید از کلیه دیکشنری ها و امکانات ذکر شده بدون محدودیت و به صورت Online و Offline استفاده کنید. البته دیکشنری ویکی پدیا به صورت Offline طراحی نشده است.

 

حجم فایل :5.19 MB

دانلود برنامه


  




طراحی پوسته توسط تیم پارسی بلاگ