سفارش تبلیغ
صبا ویژن
مدیر وبلاگ
 
وبلاگ مدیر پی سی ول p30well.com
بهترین دانلود ها را از اینجا انجام دهید به جای رفتن تو کلی سایت بیایین هرچی می خواهید اینجا هست به یک وبلاگ تمام چیزها در اختیار شما است
آمار واطلاعات
بازدید امروز : 12
بازدید دیروز : 11
کل بازدید : 565960
کل یادداشتها ها : 610
خبر مایه


 این نرم افزار رو در هیچ سایت ایرانی پیدا نخواهید کرد

زیاد سرتون رو درد نیارم گرفتن  image  از سی دی و دی وی دی

MagicISO 5.5.273

MagicISO is a powerful CD/DVD image file creating/editing/extracting tool. It can open / create / edit /extract CD/DVD image files, and it can convert bin to iso and back. as well as make ISO file from DVD/CD-ROM or hard disk, and handle bootable information at meanwhile.

It can also convert BIN or any other format file created by CD burning software (Such as Nero-Burning ROM, Easy CD Create) or virtual DVD/CD-ROM driver software (such as Daemon-tools) to standard ISO format.

MagicISO has ability to create ISO image file. You can directly add/delete/rename files or folder in CD image file(s) with MagicISO. MagicISO can handle up to 10G large sizes so that user can extract / edit / open DVD image files in ease.

The free version is limited to creating images less than 300Mb.

حجم = 2.93 مگابایت

 

دانلود در ادامه read more...

  

Winrar 3.8.4 Pre Registered

نسخه جدید برنامه Winrar 3.8.4 برای فشرده سازی انواع فایل ها توسط شرکت RarLabs ارائه شد. WinRAR نرم افزاری توانا در زمینه مدیریت فایل های فشرده است. این برنامه قادر است از فایل های شما یک نسخه پشتیبان با حجمی اندک تهیه نماید، حجم فایل های الحاقی به ایمیل شما را کاهش دهد و یا فایل هایی با پسوند RAR و ZIP که اکثر فایل های دریافتی از اینترنت دارای این پسوندها هستند، را باز نماید. این برنامه نرم افزاری قدرتمند برای آرشیو کردن فایل ها و فشرده سازی آنها به همراه امنیت بالا در انتقال فایل ها از طریق اینترنت. این برنامه با قرار دادن کلیدی 128 بیتی امکان هرگونه سرقت اطلاعاتی را از بین می برد. این نرم افزار از جمله نرم افزارهایی است که کاربران متعددی دارد شاید به خاطر حجم کم آن و سرعت در انجام کار آن و تبدیل فایل ها به یکدیگر و....

حجم فایل :1.14 MB

دانلود در ادامه...

  

برای دانلود به ارشیو بنگرید

 

کمتر کسی هست که با کامپیوتر کار کرده باشد و نام Winzip را نشنیده باشد، برنامه مفیدی که با فشرده کردن انواع فایل ها، کار نقل و انتقال فایل ها را بسیار آسان و با صرفه میکند، تقریباً تمام فایل هایی که از طریق اینترنت یه اشتراک گذاشته می شوند به نوعی فشرده می شوند. تا به آسانی قابل دریافت باشد، Winzip با پشتیبانی از تمامی فورمت های رایج فشرده سازی یکی بهترین هاست، این برنامه قادر به بازگشایی فایل های فشرده به فورمت های (TAR, gzip, UUencode, BinHex, MIME. ARJ, LZH, ARC) میباشد. اگرچه با آمدن ویندوز اس پی قابلیت بازگشایی فایل های فشرده به فورمت Zip در ویندوز گنجانده شد ولی با نصب این برنامه شما امکانات بسیاری در کار با فایل های فشرده پیدا خواهید کرد.



قابلیت های کلیدی نرم افزار WinZip Pro 11.2 Build 8094:
- تکنولوژی جدید فشرده سازی برای دستیابی به حجم کمتر
- Zip و Unzip کردن تنها با یک کلیک و ارسال از طریق E-mail به آسانی
- نصب سریع و آسان
- مدیریت فایل های فشرده و دسته بندی آنها
- پشتیبانی از پوسته های ویندوز ایکس پی
- پشتیبانی از فرمت های فشرده جدید اینترنتی
- تکه تکه کردن فایل فشرده شده برای انتقال آسان
- ابزار فشرده سازی جدید تحت تکنولوژی برتر
- برنامه ریزی برای زیپ کردن در تاریخ های از پیش تعیین شده
- پشتیبانی تهیه فایل های بزرگ Zip تا سقف 4 گیگابایت در یک فایل
- Upload کردن در فضای FTP به طور مستقیم
- رایت کردن زیپهای تولید شده بر روی CD/DVD
- قابلیت نمایش یک تصویر از محتوای فایل فشرده شده توسط برنامه
- سازگار کامل با تمامی نسخه های 64 بیتی و 32 بیتی سیستم عامل
- امکان ایجاد نسخه ی پشتیبان از فایل های فشرده شده
- فشرده سازی بهتر فورمت Wav
- پشتیبانی از فرمت های BZ2. و RAR.
- سازگار به ویندوز ویستا
- و ...

دانلود 13 مگابایت WinZip Pro 11.2 Build 8094


  

برای دانلود بیشتر به ارشیو مراجعه کنید

 

دیگه لازم نیست عکسش را هم بگذارم این هم آخرین نسخه از قویترین برنامه فشرده ساز جهان که بعد از تقریبا 8 نسخه آزمایشی بالاخره نسخه نهایی آن عرضه شد. قدرت فشرده سازی در این نسخه افزایش قابل توجهی داشته است. این نسخه 15 تغییر اساسی نسبت به نسخه قبلی داشته است و با ویندوز ویستا هماهنگی کامل دارد.

 

حجم فایل :1.15 MB

دانلود نرم افزار


  




طراحی پوسته توسط تیم پارسی بلاگ