سفارش تبلیغ
صبا ویژن
مدیر وبلاگ
 
وبلاگ مدیر پی سی ول p30well.com
بهترین دانلود ها را از اینجا انجام دهید به جای رفتن تو کلی سایت بیایین هرچی می خواهید اینجا هست به یک وبلاگ تمام چیزها در اختیار شما است
آمار واطلاعات
بازدید امروز : 11
بازدید دیروز : 8
کل بازدید : 566648
کل یادداشتها ها : 610
خبر مایه


< 1 2 3 4 >

CorePlayer به زبان فارسی برای سیستم  UIQ3

 

نرم افزار CorePlayer بدون شک پادشاه پخش کننده های فایل های صوتی و تصویری در دنیای نرم افزار های موبایل است. نسخه جدید این نرم افزار به تازگی توسط یکی از کاربران برنامه نویس ایرانی فارسی گردیده است.

حجم فایل :1.79 MB

دانلود در ادامه مطلب

ادامه مطلب...

  

Microsoft Encarta 2008 for java phone

Microsoft Encarta 2008 for java phone
چند سالی هست که مایکروسافت با تولید دایره المعارف خود یعنی Encarta به محبوبیت خود در میان دانش آموزان و دانشجویان افزوده است. این دایره المعارف سالهاست که که در صدر بهترین دایره المعارف ها جای گرفته است.Encarta  با دارا بودن تمامی اطلاعات در مورد موضوعات مختلف به عنوان اولین انتخاب دانش آموزان و دانشجویان تبدیل گردیده است و حالا این ابزار بسیار قدرتمند می تواند در گوشی های موبایل کاربران قرار گیرد و همیشه در دسترس آن ها باشد.
مایکروسافت نسخه ای از این دایره المعارف را برای گوشی های موبایل هم آماده نموده است . فرمت این دایره المعارف JAVA است که تقریبا در تمامی گوشی ها قابل نصب و پشتیبانی است.
در مورد این دایره المعارف هم باید این طور گفت که توضیحاتی بسیار کامل درباره هر مطلبی را در آن می توان مشاهده نمود.

این نرم افزار به صورت جاوا و بر روی اکثر گوشی هائی که جاوا پشتیبانی میکند قابل نصب میباشد.

برای نصب و اجرای این نرم افزار احتیاج به حداقل 6 مگابایت فضای خالی بر روی مموری گوشی خود دارید.

حجم= 5.5 مگابایت

دانلود در ادامه مطلب

ادامه مطلب...

  

USB Disk Security v5.0.0.90

ویروس کشی عالی برای فلش ها

USB Disk Security یک نرم افزار امنیتی کامل برای جلوگیری از نفوذ ویروس های حافظه های USB و بهترین آنتی ویروس برای یافتن و پاک کردن ویروس ها از این حافظه ها است که به شما اطمینان کامل برای اتصال هر حافظه USB بدون اینکه هیچ خطری کامپیوتر شما را تهدید کند به وجود می آورد. USB Disk Security به عنوان یک آنتی ویروس برای حافظه هایی مانند حافظه فلش یا کول دیسک بدون نیاز به بروز رسانی برای یافتن ویروس های جدید به کار می رود و با تشخیص آن ها از وجود ویروس شما را مطلع می کند. از ابزار نرم افزار USB Disk Security : USBShield: دیده بان نرم افزار که بلادرنگ از هر حمله احتمالی از طریق درایو های USB محافظت می کند و هر حمله ای را مسدود کرده و برای این کار از تکنولوژی جدیدی بهره می گیرد.

حجم= ?.? مگابایت

دانلود در ادامه مطلب

ادامه مطلب...

  

مجموعه کاملی از دیکشنری های موبایل

منبع= دانلود

حتما برای موبایلت یکی توش پیدا میشه

حجم = ?? مگابایت

مجموعه کاملی از بهترین دیکشنری های روز دنیا برای تمامی گوشی هایی که نرم افزار های جاوا را ساپورت می کنند. Dictionaries - Cambridge Advanced Learners Dictionary v2 - Cambridge Dictionary of American English v2 - Concise Oxford English Dictionary v2 - MS Oxford Dictionary of Business v2 - Oxford Dictionary of Idioms v2 - Oxford Dictionary of the Bible v2 - Oxford Guide to British and American Culture v2 - Oxford Medical Dictionary v2 - Oxford Pocket English Dictionary V2 - Plus: English > Farsi - Farsi > English

در ادامه دانلود کنید

ادامه مطلب...

  

Opera Mini 4.2

منبع= دانلود استیشن

نرم افزار Opera Mini بدون شک بهترین مرورگر صفحات وب برای گوشی های موبایل است. نسخه نهایی ورژن 4.2 این مرورگر که به تازگی عرضه شده توسط تیم برنامه نویسی سایت تخصصی موبایل پچ شده و مشکل نمایش فونت های فارسی نیز در آن حل شده است. نسخه جدید دارای امکانات زیر است : اسکین جدید، سرعت بارگذاری بالا، امکان دسترسی آسان ،

حجم فایل :261 KB

ادامه مطلب...

  

منبع: www.p30download.com


SMSTimer
ورژن دوم برنامه SMSTimer نرم افزاری کاربردی برای ارسال زمانبندی شده پیامک می باشد.
شما توسط این برنامه می توانید SMS خود را نوشته و زمان دقیق ارسال آن را تنظیم کنید، همچنین مخاطب خود را انتخاب کنید تا پیامک مورد نظر سر ساعت تعیین شده به دست مخاطب مورد نظر برسد.


 قابل نصب بر روی کلیه گوشی های سری 60 و سری 60 ویرایش سوم

حجم = 580 کیلوبایت

ادامه مطلب...

  

 

منبع= روهان

برنامه اذان گو برای موبایل (سیمبیان)

این برنامه برای گوشی هایی که دارای سیستم عامل سیمبیان است قابل استفاده است. گوشی شما اذان می گوید: برنامه اذان گو، فقط کافی است ابتدا فایل اصلی رو نصب کنید. سپس وارد برنامه شده و شهر مورد نظر را بر روی شهر خود تنظیم کنید. هنگام اذان صبح، ظهر، عصر، مغرب، عشاء صوت دلنشین اذان از گوشی شما بلند می شود و بعد از نماز اول وقت، ما رو هم دعا کنید.

حجم فایل :451 KB

 

دانلود در ادامه مطلب ...

  

تم ساز گوشی های سونی اریکسون Sony Ericsson Theme Creator 3.32

منبع = روهان

با این برنامه هر شخصی میتواند تم مورد علاقه خود ، کاملآ به سلیقه خود و برای گوشی سونی اریکسون خود بسازد در صورتی که استفاده کنندگان عمومی گوشی های موبایل که محصولات شرکت های دیگر را انتخاب کرده اند فقط میتوانند و مجبورند تم مورد نظر خود را از بین تم های ساخته شده موجود در بازار ، اینترنت و یا دوستان و آشنایان تهیه کنند و با تمی که شبیه تم مورد علافه شان است راضی باشند و بسازند . مدت هاست که تم ساز سونی اریکسون علاقه مندان و کاربران بسیاری را در سراسر دنیا با گوشی سونی اریکسون خود پیوند داده و این اقدام شرکت سونی اریکسون باعث شده که هم افراد زیادی برای لذت بردن از گوشی خود به صورت آماتور و حرفه ای تم سازی کنند هم و هم برای استفاده دیگران و هم باعث شده به دلیل وجود این برنامه و برنامه های مشابه ، شرکت سونی اریکسون فروش خوبی نیز در بازار داشته باشد و ساخت چنین برنامه ای را میتوان به سیاست های این شرکت در اصل ژاپنی نیز نسبت داد . در مجموع باید گفت که این برنامه از زمان ورود باعث به وجود آمدن خوشحالی بسیار زیادی در بین کاربران سونی اریکسون _ شده تا همه آنها از گوشی در دستشان لذت ببرند و همه آنها را تم ساز کرده . قابلیتهای بالا و راحتی و سادگی این برنامه شهرت زیادی را به آن داده و در سرتاسر دنیا طرف داران و استفاده کنندگان زیادی پیدا کرده که طیف بسیار بسیار اندکی از این مجموعه شامل ایرانی ها میشود . امیدواریم روز به روز به  این مجموعه افزوده شود تا شاهد افرادی باشیم که از استفاده گوشی خود لذت میبرند و با استفاده از این برنامه تمی یا تمهایی را استفاده میکنند که برایشان ایده آل است.

قابلیت های این نرم افزار را در ادامه ببینید

حجم = 8 مگابایت

دانلود در ادامه مطلب read more...

  

Anti Virus برای موبایل

در حال حاضر ویروس ها به تلفن های همراه نیز حمله می کنند و تلفن های همراه باید از دست ویروس ها و فایل های مخرب در امان باشند! این موضوع باعث شد اولین ویروس برای سیستم تلفن های همراه نوشته و انتشار یابد. حالا وقت آن رسیده که تلفن های خود را به آخرین نسخه از بهترین آنتی ویروس های موجود مجهز کنید. در این بسته گلچینی از 26 آنتی ویروس بر پایه سیستم های Symbian OS 6 - 7 - 8 و Symbain OS 9.1 and 9.2 را خواهید دید. لیستی از محصولات معرفی شده: Anti Commawarrior Anti Cabir Avira Antivirus Bitdefender Antivirus BullGuard Antivirus Commander Antivirus Disinfector F-Secure Antivirus Kaspersky Antivirus McAfee Antivirus NetQin Norton Antivirus Panda Antivirus Simworks Antivirus Smobile VirusGuard Symantec Antivirus TrendMicro Mobile Security Zeon Antivirus exo Virus Stop F-Secure Jiangmin Antivirus Kasperksy Antivirus NetQin Antivirus TrendMicro Mobile Security

حجم = 8 مگابایت

 

دانلود در ادامه مطلب...

  

free dawnlod mobile Converter MIDI To MP3 1.3.5

سلام.

مطمئنا شما نیز در مواقعی با گوشی موبایل خود صدایی را ضبط کرده اید یا اصطلاحا رکورد کرده اید و مشاهده نموده اید که از کیفیت پایینی برخوردا است.

این کیفیت پایین به دلیل کیفیت پایین ضبط گوشی موبایل هاست تا صدای ضبط شده کمترین فضای ممکن را در گوشی شما اشغال کند ولی همیشه برای شما حجم فایل مهم نیست و در پاره ای اوقات دوست دارید صدایی را که ضبط کرده اید با کیفیتی مناسب گوش کنید.

برای این کار کافیست تا پسوند فایل را از MIDI به MP3 تبدیل کنید و برای این کا برنامه زی را نیاز دارید.

این برنامه با دارا بودن حجم کم دارای توانایی های زیادی می باشد در ضمن این برنامه را باید بر روی کامپیوتر خود نصب کنید و بوسیله آن تبدیل را انجام دهید.

 

 

     

 

این برنامه با حجم 624 k را بصورت رایگان دانلود در ادامه مطلب...for download click here

  




طراحی پوسته توسط تیم پارسی بلاگ