سفارش تبلیغ
صبا ویژن
مدیر وبلاگ
 
وبلاگ مدیر پی سی ول p30well.com
بهترین دانلود ها را از اینجا انجام دهید به جای رفتن تو کلی سایت بیایین هرچی می خواهید اینجا هست به یک وبلاگ تمام چیزها در اختیار شما است
آمار واطلاعات
بازدید امروز : 16
بازدید دیروز : 80
کل بازدید : 566294
کل یادداشتها ها : 610
خبر مایه



BackRex Expert Backup 2.8

Allows you to backup your current Windows system custom settings

نرم افزاری در بسیار عالی در سایت های معتبر برای backup گرفتن و ذخیره تنظیمات و اطلاعات ویندوز قبلی شما و انتقال آن به ویندوز جدید شما . قابلیت های نرم افزار رو در عکس می بینید.

ادامه مطلب...

  


My Autoplay 8.21 Build

You can create menus, have buttons, photos, texts, html, flash files, RTF files, GIF files and hyperlinks

این نرم افزار برای حرفه ای ها گذاشته شده کسانی که می توانند اتوران درست کنند

Power Autoplay menu creator professional is easy tool for creating powerful autoplay menus without programming experience by Power Autoplay menu creator professional. You can create menus have buttons, photos, texts, html, flash files, RTF files, GIF files, Hyperlinks, Hot spots, Timers, and more.

The menu will pop up when your CDROM is inserted into the drive from menu you can launch applications, open documents, play movies, open web site, send Email, run built in slide show and do much, much more What"s AutoPlay? From Windows95 and later operation system windows has a feature of autoPlay .

Power AutoPlay Menu Creator is a software that allows you to create and edit autoplay menus


ادامه مطلب...

  

گرفتن Backup از کلیه درایو ها و فایل ها با Paragon Drive Backup 9.0 Professional

حفاظت از اطلاعات و داده های موجود بر روی هارد دیسک همواره یکی از دغدغه های کاربران کامپیوتر بوده است و زمانی این مسئله اهمیت پیدا خواهد کرد که اطلاعات موجود داده های مهمی باشند. به عنوان نمونه برای کاربران عادی تصاویر شخصی و برای کاربران حرفه ای نیز اطلاعاتی مانند پروژه های شخصی و ... را می توان نام برد که کاربران به فراخور آشنایی و سلیبقه خود روش هایی مانند کپی گرفتن از اطلاعات، تهیه نسخه پشتیبان از اطلاعات و ... عمل نموده و از اطلاعات مهم خود نگهداری می کنند.
Paragon Drive Backup یکی از قدرتمندترین ابزار تهیه نسخه های پشتیبان از کلیه درایو ها و فایل های شما می باشد که بنا به گفته سازندگان این نرم افزار سریع ترین عملیات پشتیبان گیری را در میان سایر نرم افزار های هم رده انجام داده و براحتی قادر است در هر زمان که سیستم شما دچار مشکلی شد به شرط گرفتن نسخه پشتیبان سریعا سیستم را به حالت عادی برگرداند و سیستم را پیوسته در بالاترین سرعت و کارایی ممکن نگه دارد.
Disk backup قابل اعتماد و بی نقص این نرم افزار کلیه فایل های شما را نگهداری و از آنها نسخه پشتیبان تهیه می کند و در هر زمان که مایل بودید قادرید آن فایل ها را بازآوری نمایید.
استفاده از این backup سریع و هوشمند به شما امکان آزاد کردن فضای هارددیسک را می دهد و براحتی و بدون کوچک ترین وقفه در کار ویندوز عملیات گرفتن Backup قشا انجام دهید.

حجم : 93 مگابایت

 

ادامه مطلب...

  
حذف کامل و غیر قابل بازیابی اطلاعات روی هارد دیسک توسط WipeDrive Pro 3.0.2

 WipeDrive Pro 3.0.2

با فرمت کردن و یا پارتیشن بندی مجدد، اطلاعات روی هارد دیسک شما به طور کامل پاک نمی شوند و ممکن است هنوز قابل بازیابی باشند!
اگر قصد فروش یا اهدا کامپیوتر خود را دارید و یا می خواهید اطلاعات روی هارد دیسک خود را پاک کنید و تمام آن چیزی که فرزندان شما هنگام گشت و گذار در اینترنت روی کامپیوتر ذخیره کرده اند را حذف نمایید، WipeDrive ابزاری مناسب برای شماست.
WipeDrive همه داده های شخصیتان را به سرعت از کامپیوتر شما پاک می کند. هارد دیسک شما را از تروجان ها، کرم ها، ویروس ها و سایر فایل های مشکوک پاک می گرداند.
پس از اینکه هارد درایو خود را پاک نموده، دوباره ویندوز نصب کنید و با یک محیط تمیز شروع به کار کنید.

روش استفاده:
- به آسانی WipeDrive disk را داخل Floppy و یا CD-ROM درایو خود قرار دهید و کامپیوترتان را Restart کنید
- با انتخاب "Yes" تائید میکنید که اطلاعات شما پاک شوند.
- بررسی کنید که تمام اطلاعات شما پاک شده اند.
- ویندوز خود را دوباره نصب کنید.

حجم=600 کیلوبایت

دانلود در ادامه مطلب

ادامه مطلب...

  
بهینه کردن سرعت رایانه با دیفرگمنت کردن هارد
مشابه این نرم افزار در خود ویندوز وجود دارد ولی کارایی این بهتر است
 
Defraggler 1.05.111
 
From Piriform, the company that brought you CCleaner and Recuva... they now bring you a file defragmentation tool... Defraggler!

It differs from other defrag tools on the market, by enabling you to quickly and simply defrag the files you want to, without having to process the whole drive. Simply run it, select the file and defragment in seconds. No more struggling with the Windows defragmentation tool!

  • Defrag Individual Files
  • Compact and Portable
  • Vista Support
  • Locate Files on the Drive
  • Freeware

And remember like all Piriform products, Defraggler is completely free for both corporate and individual use.

حجم = ??? کیلوبایت

دانلود در ادامه read more...

  

EASEUS Partition Manager v2.1.1 Home Edition

گاهی بسیاری از ما می خواهیم فضای پارتیشن ها را در کامپیوتر خود تغییر و یا تعداد درایو ها را افزایش یا کاهش دهیم. البته این کار زیاد دشوار نیست چون هنگام نصب ویندوز به راحتی قابل انجام است حتی در محیط ویندوزXp نیز قادر به این کار خواهیم بود ولی مشکل با حذف اطلاعات هنگام پارتیش بندی با این روش ها است. نرم افزار EASEUS Partition Manager یک ابزار کامل برای پارتیشن بندی بدون از دست دادن اطلاعات است یعنی شما به سادگی با چند کلیک در محیط ویندوز این عمل را انجام دهید البته به این نکته توجه داشته باشید که در هنگام کار با چنین نرم افزارهایی باید صبر داشته باشید و در هنگام اجرای برنامه باقی نرم افزار ها و پنجره ها را ببندید. از دیگر امکانات این برنامه: تغییر و انتقال پارتیشن ها بدون از دست دادن اطلاعات، تغییر لیبل پارتیشن، فرمت پارتیشن با یک کلیک، مشاهده خصوصیات هر پارتیشن، مخفی کردن پارتیشن برای محافظت از اطلاعات مهم، پشتیبانی از هارد دیسک های 20 تا 800 گیگابایتی - دارای محیطی کاربر پسند، پشتیبانی از ویندوز ویستا 32 و 64 بیتی، ایجاد CD و DVD Bootable برای پارتیشن بندی سریع و راحت، * توجه کاربرانی که تا به حال از این نرم افزار ها استفاده نکرده اند برای اینکه اطلاعات هارد آنها از بین نرود حتماً از اطلاعات خود Back up تهیه نمایند.

حجم فایل :7.95 MB

read more دانلود در ادامه..

  

R_Drive Image Portable

R_Drive Image برای گرفتن فایل پشتیبان برای منظورهای مختلف است. این نرم افزار از بایت به بایت هارد شما بک آپ می گیرد و می تواند با میزان های مختلفی آنها را فشرده کند بدون اینکه سیستم شما متوقف شود. این فایل های پشتیبان قابلیت بازگشت به هر محیطی را داراست مانند هر حافظه ی همراه و ...این نرم افزار حتی می تواند فایل های پشتیبان را بر روی فضای خالی هارد شما نیز restore نماید. توسط این نرم افزار شما حتی قادر به تهیه ی دیسکت bootable خواهید بود.شما می توانید هر فایل دلخواه را نیز restore کنید.

حجم فایل :10.58 MB

read more دانلود در ادامه مطلب...

  

ارشیو یادتان نرود

recover-my-files.jpg-50752

یکی از ساده ترین نرم افزار های بازیابی اطلاعات می باشد. این برنامه توانایی بازیابی اطلاعات پاک شده از قبیل: فایل های پاک شده از سطل آشغال ویندوز، هارد های فرمت شده، آلودگی توسط ویروس ها و خاموش شدن های ناگهانی سیستم ناشی از قطع برق را دارا می باشد. مزیت این نرم افزار نسبت به نرم افزار های مشابه سرعت بالا در پیدا کردن و بازیابی فایل های پاک شده می باشد، این برنامه قادر به بازیابی بیش از 50 نوع فایل مختلف می باشد و شما می توانید مشخص کنید که از میان اطلاعات قابل بازیابی فقط فرمت خاصی برگردانده شود، این نرم افزار همچنین قادر به بازیابی ایمیل ها، پرونده ها، آرشیو ها، عکسها، فیلم های و موزیک های پاک شده نیز می باشد.
این نرم افزار با تمام فایل سیستم های FAT 12, FAT 16, FAT 32 و NTFS سازگاری دارد. همچنین شما می توانید به کمک این برنامه اطلاعات پاک شده از روی رسانه های جداشدنی مانند Jaz, Zip disk و دوربین های دیجیتال را نیز بازیابی کنید.

قابلیت های کلیدی نرم افزار Recover My Files 3.98.6157:
- قابلیت بازیابی اطلاعات از روی Jaz, Zip Disk, other removable storage media و Digital Camera Media
- قابلیت بازیابی اطلاعات از روی پارتیشن های Fat 12, Fat 16, Fat 32, NTFS
- بازیابی فایل ها پس از Format شدن Hard Drive حتی در صورت Reinstall کردن ویندوز
- بازیابی فایل ها پس از خاموش شدن ناگهانی و هنگ کردن HarD Disk
- بازیابی فایل ها پس از خطای دسته بندی Drive ها
- بازیابی EMail های حذف شده
- بازیابی اسناد حذف شده
- بازیابی فایل ها Archive های حذف شده
- بازیابی فایل ها Music و Vidoe
- و ...

 

دانلود

حجم = 8 مگابایت


  

برای دانلود بیشتر به ارشیو موضوعی بروید همه چیز است

erase.jpg      Magic Uneraser v2.0

UnErase نرم افزاری است که اطلاعات پاک شده شما را در کمتر از چند ثانیه بازیابی می کند! این نرم افزار در کمترین زمان ممکن و تنها با چند کلیک فایل های پاک شده و یا صدمه دیده شما رو بازیابی می کند! در بازیابی فایل های پاک شده، نام اصلی فایل و آدرس قبلی فایل نیز بازیابی می شود و بعد از بازیابی آن فایل ممکن است فکر کنید که اصلا آن فایل پاک نشده بود! این روز ها اشتباهات کاربران و حملات ویروسی بیشترین عوامل از بین برنده فایل ها و اطلاعات مهم کامپیوتر ها هستند. چنانچه نسخه پشتیبانی از فایل ها و اسناد وجود نداشته باشه ، پاک شدم آن فایل ها به منزله نابودی آنها برای همیشه خواهد بود. سیستم عامل ویندوز به خودی خود هیچ ابزاری برای بازیابی فایل های پاک شده و از بین رفته نداره و چنانچه Recycle Bin خالی شده باشه باید قید اون فایل ها رو بزنید! اما نرم افزارO&O UnErase به کمک شما می آید و برای شما فایل ها و اسناد پاک شده را لیست می کند و می توانید موارد مورد نظر رو انتخاب و در جای امنی ذخیره کنید! محیط بسیار ساده این نرم افزار کار با آن رو برای هر کاربر غیر حرفه ای نیز ساده کرده و کارکردن با آن نیاز به هیچ آموزش و تجربه قبلی نداره! قابلیت های کلیدی نرم افزار : توانایی بازیبای فایل ها و پوشه های پاک شده ، پشتیبانی از همه نوع فایل سیستم برای ویندوز (FAT, FAT32, NTFS and NTFS5) ، قابلیت بازیابی اطلاعات از روی هر نوع درایوی اعم از فلاپی ، درایو های Zip و USB-Sticks و حافظه دوربین های دیجتالی و .... قابلیت جستجوی پیشرفته درفایل های پاک شده ، قابلیت بازیبای فوری بدون نیاز به نصب نرم افزار

 

حجم فایل :1.01 MB

دانلود نرم افزار


  




طراحی پوسته توسط تیم پارسی بلاگ